Przejdź do treści Mapa strony Oświadczenie o dostępności

Pomoc Multiplay Sp. z o.o. Sp. K.

Jeśli masz dane potrzebne do zalogowania się, a pomimo tego nie możesz się zalogować:

- upewnij się, że logujesz się właściwymi danymi, nie należy mylić kodu klienta z loginem do poczty,
- upewnij się, że wpisujesz poprawne hasło, po nadaniu składa się ono z małych i dużych liter oraz cyfr,
- sprawdź czy możesz się zalogować korzystając z innej przeglądarki Internetowej lub innego komputera.

Jeśli jesteś naszym klientem, a nie masz lub nie pamiętasz danych służących do zalogowania się do panelu, zastosuj się do poniższych zaleceń:

- znajdź swój kod klienta, który znajduje się na umowie i na każdej fakturze,
- znajdź hasło, które znajduje się na dokumencie potwierdzenia nadania hasła startowego (jeśli nie zostało zmienione po jego nadaniu)

UWAGA: nie mamy dostępu do Twoich haseł, możemy jedynie wygenerować nowe hasło.